dagens första

 
Vet att de har varit dåligt med update idag, sorry för det. Iaf så idag vare ju först skola som alltid ganska seg dag faktist. Fick se skolfotot som vi tog med klassen idag såg väl okej ut om jag ska vara ärlig får lägga ut bild sen när jag har fått bilden själv. Imorn ska vi på studiebesök med skolan. Börjar känna mig lite stressad nu för vi ska välja i Februari vad vi vill gå för linje och så och de är så mycket jag vill hinna fixa innan de så nu gäller de att skärpa sig oc verkligen satsa allt på skolan känner jag =) men iaf så ska jag besöka hotell& restaurang skolan, har ju som mål att komma in på hantverk- frisör för de är verkligen de jag vill hålla på med känner jag men de fanns tyvär inte här i lilla nyköping så de fick bli nått annat och de som lät mest okej va hotel & resaurang så de fick bli de.
(Känner att de här blir ett väldigt lång inlägg men så blire när man ligger med uppdateringen )
skriver om en timma eller så puss
♥Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0