NEEEJMEN DENicEE!



efter skolan åkte jag och denice till mammas jobb och fick pengar till min sångpedagog, och sen ååkte vi till Angelicas new place, mitt i Centrum jätte fin lägehet med en fet balkong, haha vi har planer! Där satt vi och gjorde inte mycket lyssna på musik och snacka lite om ***, haha. Denice åkte hem väldigt tidigt, för hon mådde inte så bra och 2 min efter hon gått ringer de på min mobil det var denice som sa " asså måste man ha kod lr något för att komma ut ur porten lr ? haha " jaa denice det måste man och där stod du och tröck haha, men angelica och jaag drog ner på stan till a******* och fixa lite grejs, efter det så gick vi ttill hemköp och köpte choklad o tacostuffs. Det var välldigt blåsigt ute kan man säga. När vi kom hem igen så skulle vi bära kartonger , because we R the strongest one (; Vid tio i sex skulle jag till Sussane min sångpedagog,hon är grymt bra lärare. Vid sju kkom jag hem , inte lika kul stämmning hemma, nog pratat om det.





haha busteeeeeed! Denice alla vet att de är du!

//// Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0