Äntligen hemma

Idag har jag varit på ikea vi har köpt matta, lampa,tavolor,speglar,hyllor,ljus och småsaker :) Vart as nöjd, mycket lila och rosa :D Ska lägga in en före/efter bild sen så ska ni få se skillnaden , de är mycket snyggare nu, tycker jag. Åkte jätte tidigt imorse, halv nio var vi iväg så fick gå upp innan 8 på en söndag, jippie menmen de var värt det, men det vart lite surt när vi kom fram klockan halv tio och de öppnade inte förän klockan tio, så vi åt en frukost på ikea, haha en baconslinga kostar 1 kr. Jaja men i går så har jag vart hemma hos rasmus så har inte kunnat updataret mig , men hans syster var där och hälsa på det var trevligt, vi hade massa godis och blå choklad, mmm :P sen  fastna jag vid the sims 3 typ hela natten hhah, jag har sex barn och kan inte ha fler så ska kasta ut några ungar.

Kommer en bild om en stund ♥ ALexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0