godisdag

idag vaknade jag upp hos denice vi vaknade halv ett , vi tycker om att sova! Efter vi vaknat så sega vi oss hela morgonen och sen gick vi till macken och köpte massa godis , och självklart cola. Efter ett tag börja vi kolla på en film som heter "snakes on the plane" eller något , ´jag han inte se så mycket innan pappa ringde och sa att vi skulle ut och äta,så ja tog min moppe och lämnade denice och åkte hem i 35 km/h.... iallafall när jag kom hem satt vi oss i bilen o åkte ner till stan och ¨åt på någon indisk resturang! Mmm det var gott men såklart så var ju mamma och hela "gänget" där så de vart lite konstig. Aja nu tänkte ja gå och lägga mig i sängen och vänta på ett telefonsamtal :) have a good night!


En bild på mig från förra året ungefär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0