Hejhej

Nu sitter jag här vid datorn igen, idag har det varit jobb & slit på jobbet, vi var så dnktiga så vi fick sluta tidigare ;)  Efter jobbet ringde pappa mig så vi tog en liten fika på eftermiddagen, sen skulle jag egentligen vara med mickis men så blev det inte för att mamma vill ha alla hemma klockan sex för då är det middag , då kommer min syster som inte bor här hos mamma för tillfället på besök och ska äta med oss, så det blev lite tajt eftersom jag slutar klockan fyra. Men får vara med henne någon annan dag helt enkelt, just nu luktar det väldigt mycket mat, för jag sitter i köket och skriver på "baren" som ligger bredvid spisen. Det är wok på gång idag, och en hallonpaj! (som jag inte kommer att äta då rå :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0