tjo tröttisar

ja klockan är typ 07:10 och bussen går snart så de får bli ett snabbt inlägg de här men iaf så färgade jag ju håret igår och de stod på förpackningen mörkbrun men tror ni de blev brunt nej de blev svart! så nu är jag svarthårig tydligen. Ska träffa min min bara min sötnos nu på morgonen :) sen är de skola och massa tråkiga lektioner blää på de efter plugget vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på än vi får se. På fredag börjar dansen JIPPI båda jag och alexandra dansar det är jätte kul man rör både på kroppen och man har skitkul när man är där så de är absolut något att rekomendera ;)
men nu ska jag dra till bussen ses efter skolan ♥ Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0