update utan bilder

kom nyss hem från stan. blev lite shopping men bara lite( en halsduk, tre nagellack och hårfärg, sen orkade jag inte kolla mer så dorg hem och nu sitter jag här vid datan och lyssnar på musik med tända ljus och lite sånt mys, de börjar verkligen bli jätte kallt nu de känns så fort man bara går ut en snabbis men mig gör de ju inget eftersom att jag älskar hösten, tycker den är jätte mysig de är liksom sådär lagom kallt ute och man kan tända ljus så massa mys på de. tycker också att lila är höstfärg så de kommer nog att bli mycket lila för mej men inte för mycket bara i små detaljer eftersom de inte är någon favorit färg direkt hehe. Som tur är så har ju jag min halsduk så jag inte fryser ;) sen ska de bli varmaste jackan ever och ett par snygga stövlar.
juste sorry för att jag inte uppdaterat några bilder på några dagar nu men de är nämnligen så att min data har varit helt konstig så jag har inte kunnat sitta där på ett tag och nu måste jag ta nya bilder så dom kommer nog snart :)

Bye Bitches♥Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0